Op vrijdag 8 mei begon de koorrepetitie anders dan gebruikelijk. Voorzitter Pepijn benoemde het heuglijke feit dat Michel 20 jaar onze dirigent is.
Daar hoorden natuurlijk cadeaus en een lied bij! Op de melodie van Champs Élysées zongen we een Lied voor Michel, die er blozend bij stond, want er viel niks te dirigeren. Daarna ontving hij van Marjan namens het bestuur een prachtig beeldje van een dirigent en van Linda een zelfgemaakte creatie: een mobile met muzieknoten en een dirigent. En het mooiste is: Michel zei dat hij nog jaren bij ons wil blijven!

(foto Marcel Wildenberg)

(foto Marcel Wildenberg)

